Gyakorlatorientált CRM tanfolyam, melynek segítségével lépésről lépésre megtanulhatod a MiniCRM rendszer szakmai használatát. A CRM rendszerek jelentős népszerűségre tettek szert a vállalati világban, hiszen a megfelelő ügyfélkapcsolat segítségével a cégek hatékonyabb értékesítési folyamatokat vezethetnek be termékeik és szolgáltatásaik számára. A CRM (Customer Relationship Management) magyarul ügyfélkapcsolat kezelés szoftver segítségével jön létre, így a különböző üzleti feladatok sokkal átláthatóbbak. Ma ezen szoftverek kezelése hiányszakmának számít, ezért a képzés célja, hogy lépésről lépésre megismertessen a CRM rendszerekkel.
CRM tanfolyam – Vállalatirányítás egyszerűbben, hatékonyabban
A CRM rendszereknek nagyon fontos szerepe van egyes csapatok munkájának egyszerűsítésében, hatékonyabbá tételében. A CRM és SAP rendszerek bevezetésével a csapatok munkája sokkal produktívabbá válhat, mivel a folyamatok átláthatóbbak, így a munkavállalók is sokkal motiváltabbak lehetnek. A CRM rendszer alapvetően felhő alapú alkalmazásrendszer, amihez egy adott csapat különböző tagjainak van hozzáférése és itt tudják kezelni a rendelkezésükre álló információkat. A CRM rendszerek másik előnye, hogy nem pusztán az ügyfelek vagy potenciális ügyfelek információit rendszerezi, hanem ezen a platformon vezethetik a csapattagok a tevékenységeiket. Egy jól működő rendszerrel rengeteg feladatot tudunk automatizálni, amivel terhet vehetünk leve a csapattagok válláról, és időt takaríthatunk meg, ezáltal kiegyensúlyozottabb munkakört teremtünk.
CRM képzés – Neked ajánljuk!
Ez a tanfolyam olyan átfogó tudást biztosít, amivel sokkal hatékonyabbá teheted vállalkozásodban a folyamatokat, legyen az sales, marketing vagy éppen ügyfélkapcsolat. Válaszd online képzésünket és lépj a következő lépcsőfokra! A gyakorlatias képzés 2022-ben indul, iratkozz fel te is a várólistára, hogy értesülj az indulásról!